KUNST & bLOMSTER

Jeg maler og binder blomster fordi jeg ikke kan lade være. Glæden ved mit arbejde fuldendes, når jeg rammer en begejstring hos andre. I mit kunsteristiske udtryk arbejder jeg med enkelthed, den fine streg, det yndefulde, det sirlige, det fantasifulde og det naturalistiske. Kunst er for mig, at skabe noget smukt, og hvor den menneskelige skaberevne og fantasi står sin prøve.

Dorthea Og Studie

 For mig går arbejdet altid gennem naturen, enten i form af arbejdet direkte med naturmaterialer som blomsterdesigner eller i form af fortolkningen af naturen med min pensel som billedkunstner. Portrætter er én af mine yndede dicipliner og jeg bestræber mig altid på at yde den portrætterede retfærdighed

Skærmbillede 2020 09 19 Kl. 21.18.12 300x181